Ainhoa ELIZALDE
Josetxu Rodriguezen hitzaldia izan dugu unibertsitatean. Deia.com-eko arduraduna izanda, gauza askotaz aritu zaigu; batzuk jada klasean entzunak bagenituen; beste batzuk guztiz berriak egin zaizkigu; eta beste hainbatetaz konturatzea egin digu.

Kazetari digitalak Ikea Efektua lortzen saiatu behar du. Hau da, erabiltzailea web-gunean sartzea eta ez irteten jakitea. Erabiltzailea egunkari horretako web-gunean eguraldia kontsultatzera sartu bada, Madonnaren bideo bat ikustea, hortik inkesta bat betetzea, hortik albiste bat komentatzea...
Sare sozialek duten garrantziaz ere aritu da. "Facebookera joan behar gara bilatzera irakurlea", esan du "hor lau ordu ematen ditu eta". Deia.com-en hileko 40.000 bisita Facebook-etik datoz eta beraz, sare sozialetan ez dagoen kazetaria jokoz kanpo dagoela adierazi du.
Sare sozialek duten garrantziaz ere aritu da. "Facebookera joan behar gara bilatzera irakurlea", esan du "hor lau ordu ematen ditu eta". Deia.com-en hileko 40.000 bisita Facebook-etik datoz eta beraz, sare sozialetan ez dagoen kazetaria jokoz kanpo dagoela adierazi du.
No hay comentarios:
Publicar un comentario