miércoles, 12 de octubre de 2011

Deia.com-eko arduradunak hitzaldia eman du EHUn

Ainhoa ELIZALDE
Josetxu Rodriguezen hitzaldia izan dugu unibertsitatean. Deia.com-eko arduraduna izanda, gauza askotaz aritu zaigu; batzuk jada klasean entzunak bagenituen;  beste batzuk guztiz berriak egin zaizkigu; eta beste hainbatetaz konturatzea egin digu.
Kazetari digitalaren ezaugarrietako bat honakoa dela esan du: kasi momentuan edo ordu batzuetan badakiela zenbatek irakurri duen bere berria, beraz kazetariak segituan badakiela bere lana ongi ala gaizki idatzita dagoen. Segituan jakin dezake ere irakurleak zer egin duen: berria lagun bati bidali dio, komentatu du... Oso exigentea da erabiltzailea kazetari digitalarekin, askotan kazetaria baino gehiago jakin dezake. Baina kazetaritza digitalean irakurleari galdetu ahal dio eta hori abaintaila bat da. 
Kazetari digitalak Ikea Efektua lortzen saiatu behar du. Hau da, erabiltzailea web-gunean sartzea eta ez irteten jakitea. Erabiltzailea egunkari horretako web-gunean eguraldia kontsultatzera sartu bada, Madonnaren bideo bat ikustea, hortik inkesta bat betetzea, hortik albiste bat komentatzea... 
Sare sozialek duten garrantziaz ere aritu da. "Facebookera joan behar gara bilatzera irakurlea", esan du "hor lau ordu ematen ditu eta". Deia.com-en hileko 40.000 bisita Facebook-etik datoz eta beraz, sare sozialetan ez dagoen kazetaria jokoz kanpo dagoela adierazi du.

No hay comentarios:

Publicar un comentario